Sandtinden, 1065 moh, og Sprovstinden, 1194 moh

Dagen starta med særs lågt skydekke og pissregn og den avtalte fergeavgangen for skitur gikk ut. MEN, hadde ikkje lyst til å gi opp, så satt klar med pakka ryggsekk og bil og venta på betre ver. Heldigvis slo det til og eg var rask å komme meg over fjorden. Har i lengre tid tenkt at eg må ta turen til Sandtinden og Sprovstinden, med start frå skianlegget på Ørskogfjellet.
Desverre så greide ikkje sola å brenne bort all skodda på toppen av Sprovstind, så eg er framleis uviss på utsikta derifrå!
Men, bra avslutning på helga!

Kart og meir info om turen finn du her og her.


Utsikt over Ørskogfjellet

Happy skier

Og så kom? eller gikk? skodda

utsikt frå toppen av Sandtinden

Toppen av Sandtinden

Omtrent det eg fikk av utsikt i dag etter å kome til topps på Sandtinden

På veg til Sprovstind

Utsikta frå Sprovstinden...

Skodda letta litt på veg ned igjen


Kommentarer