Storfjellet 794 moh

I dag har eg tatt turen til Storfjellet, 794 moh i Gjemnes kommune. Fjellet blir kalla Rødfjellet frå Batnfjords-sida, men sidan eg tok turen frå Storlandet, blir det der kalla Storfjellet. Storfjellet var eg ofte på før i tida, men det er sikkert 10 år sidan sist, så det var på tide med ein ny tur. Starta frå Søvika og gikk inn Bjørndalen og opp på fjellet. Oppe på toppen ligg eit lite vatn, og der var det vindstille og perfekt for å fyre opp kaffen og kose seg med den fantastiske utsikta. Turen ned gikk via Blakstadskaret og Stokkdalen til Stokke. Trass i at fjellet er ganske lågt, er det ei fantastisk utsikt frå toppen. Her ser ein langt inn i Trollheimen, heile Romsdalspanoramaet, Hustadvika, Grip, Smøla, Tustna...360 graders panorama. Det vart ein fantastisk tur på ein aldeles nydeleg haustdag, og eg fekk med meg ein nydeleg solnedgang og måne på veg heim! Ta turen! Kart over turen finn du her

Kommentarer