Panoramajakta held fram; Skardfjellet 947 moh, Surnadal

Fredag tok eg turen til Surnadal for å gå på Skardfjellet. Etter Kvenna fergekai tok eg av til Kvendbøvegen og køyrde så langt at eg kom til starten av bomvegen. Etter å ha betalt nokre kroner følgde eg vegen heilt til eg kom til ein parkeringsplass kor det var skilta til Skardfjellet. Etter å passert nokre blaute myrparti vart stien berre brattare og brattare, så kondisen fekk køyrd seg oppover lia. Stien er ikkje vanskeleg å finne, så det er berre å sette den eine foten framanfor den andre. Eg følgde stien opp til skaret mellom topp 843 moh (stor varde er synleg frå bygda) og Skardfjellet. Derifrå tok eg ryggen mot Skardfjellet. Først over ein haug, så litt ned før siste stigning mot toppen.

Ein fin, men tung første del av turen, og ei fantastisk utsikt! Konstanterte at sommaren ikkje har kome i høgfjellet, var ein del snø å sjå på fjella i rundt. Var også artig å sjå mot traversen Trollhøtta-Pekhøtta-Blånebba-Fauskånebba som eg tok i fjor sommar ( som du kan lese om her).

Då var panoramatopp nr. 122 i boks!

Enkelt å finne starten på stien


Fin sti oppover lia

Fornøgd, men sletta turgåar!
Utsikt mot Trollhøtta-Pekhøtta-Blånebba og Fauskånebba-traversen

Toppen i sikte
Ytre og Indre Sula i sikte
På toppen
Fornøgd med at panoramatopp nr. 122 er i boks!
Kvendbødalen
Utsikt mot havet
Rundskue frå toppen! Surnadalsøra rett til venstre for varden.




Kommentarer