Vadsø

Forrige veke var eg ein tur i Vadsø i samband med jobb. Eg har vore nokre gonger i Vadsø, men aldri har eg vore der med så fint og sommarleg ver. Hotellet hadde sykkel til utlån, så eg fekk med fleire sykkelturar og ein lang springetur innover fjellet. Utruleg fint å springe på stiar og kjerrevegar, kunne sprunge i evigheten, det var jo stiar overalt.

Hadde heilt glemt midnattssola etter mange år på sørlege halvdel av landet. Men det er heilt utruleg fint når sola skin heile natt, utruleg fint lys, og perfekt til fotografering!!

Under nokre blinkskot frå mine dagar i Vadsø. Litt ymse kvalitet, både mobilbilder og speilrefleks.
Gler meg til å kome tilbake igjen, da skal det stisyklast med skikkeleg sykkel!!


Vadsø og Vadsøya


Oppdrettsanlegg på slep


Solnedgang indre havn



Den gamle sildeoljefabrikken 

Legg til bildetekst



Mot Paddeby og Vestre Jakobselv, innover Varangerfjorden



Vadsø kirke





Fin morgon i indre havn

Trailrunning Finnmark

mil etter mil med fin sti






Fyrlykta på Vadsøya




Midnattssol gjev magisk lys







Kommentarer